? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

6 Temmuz 2007 Cuma

Living at Home :))





Kiskananlar catlasin..Evden calismak ve evde calismanin verdigi dayanilmaz avantajlar harika bisii..Tabi biricik kocacimin cok sinirine dokunuyor bu is..O sabahin korunde cikip aksamin bi vakti geliyor ve benim bilgisayar basinda pijamami bile cikarmadan oturup elimde kahvemle is yapmami kiskaniyor biliyorum..Valla kiskananlar catlasin..Allah isimi benden ayirmasin..
Diyorum ki hazir homeoffice isler bu kadar populer hala gelmisken ve binbir turlu design yapiliyorken ben de degistireyim bizim calisma masamizi ve soooyle ferahh koccaman bi alana yerlesiyim....Nasil fikir Ozan???

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence benim icin cok kotu ama senin icin cok guzel bir fikir canim. Artik evden calisip deli gibi para kazandigina gore sen halldiverirsin degisiklik isini. Muck Optum

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Oncelikle hem Ankara'ya hem de bloga hosgeldin. Ben de senin gibi sonradan Ankarali oldum. Biz de iki yildir es durumundan Ankaradayiz:)))

Homeoffice fikri gercekten super ben de su sira evden calisiyorum. Esinin commentinde sanki biraz kiskanclik hissetmedim degil hani:))))

Ayrica verdigin limonata ve mojito tariflerini de denemek lazim evde calisirken:) Birde bir dergide okumustum buz kaliplarina su ile beraber nane yapraklari da koyup oyle dondurmustu bak bu mojitoya yakisabilir. Sevgiler