? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

6 Temmuz 2007 Cuma

Books of the Month

Son bir ayda okudugum kitaplara bir goz atalim simdi:


"Turkiye'de olmeden once yapmaniz gereken 101 sey - Akdogan Ozkan"

Fazla soze gerek yok kitabi her yerde gormussunuzdur tanitimini guzel yaptilar, ama ben kendi adima sunu soyleyeyim eskiden kucuk oteller kitabini elimden dusurmez ve bu haftasonu nereyegitsek yada gormedigimiz neresi var derken Akdogan Ozkan 10 adim ileri gitmis ve sahane bir liste cikarmis. Yapilacak seyler listesi...Kitap son derece yalin. Gercek ve pratik bir liste seklindedusunun anlatimlari tamamlayan ve asgari bilgi veren kucuk semboller kullanmis , fotograflar ayrica sahane ve telli defter seklindeki tasarimiyla da kullanimi cok pratik. Yani gezi severlerin ve yeni seyler kesfetmeyi sevenlerin elinden dusurmeyecegi bir kitap olmus bana gore. En azindan benim icin oyle oldu. Baski 2007ISBN: 978-975-10-2596-8



"Kokoloji 2 - Isamu Saito, Tadahiko Nagao"

Bayiliyorum bu kitaba, birincisini de cok sevmistim. Bu kendini kesfetme oyunlariyla dolu kitapta aslinda hic farkina bile varmadigin gerceklerinle yuzlesiyorsun resmen. Tabi esim bukitaptan ve oyunlarindan pek hoslanmiyor cunku bazi sonuclar icin onu yargilayabiliyorum. Kokoloji yani KO KOL OJE Japonca kokoro, akil - ruh - duygular ve Yunanca LOGIA yani bilim - ogrenim kelimlerinden turemis insan davranislarinin ve durumsal tepkilerinin gizli anlamlarinin yorumlanmasini amaclayan bir terim. Oyunlar bir tur Rorschach testi, tek fark murekkep lekeleri yerine sozcuklerin kullaniliyor olmasi. Aslinda cok eglenceli, yani insani bunaltan psikolojik testler gibi degil. Baski 2007 NisanISBN: 975-6287-86-6


"Turklerin Tarihi - Jean Paul Roux"

Altay Turklerinden baslayip, Orta Asya'daki Turk toplumlari gelisimleri, goc ettikleri bolgeler vsvs derken kitap MS 2000'li yillara kadar Asya, Avrupa ve Afrika'da yasayan ve bugun de dunyaninfarkli bolgelerindeki cok kalabalik Turk topluluklarinin tarihini anlatiyor. Gunumuzun en onemliTurkologlarindan biri olan Roux kitabi elinden geldigince ozet hale getirmeye calismis, ama gel gorki anlattigi sey Turk tarihi adamcagiz ne yapsin, cumleler ortalama 3-4 satir uzunlugunda ve biraz yogunlasmis bir dili var yani bazen anlasilmasi guclesebiliyor ve farkina varmadan ayni cumleyi tekrar okurken buluyorsunuz kendinizi. Ama ben cok begendim ve gercekten de cok sey ogrendim diyebilirim tam bir arsiv kitabi hani merak ettikce, akliniza takildikca acip bakabileceginiz cinsten. Baski 2007 Subat ISBN: 975-997-091-0

"Peri savaslari - Herbie Brennan"

Simdiye dek raflarda boy gostermis en iyi fantastik kitaplardan biri. Yazim dili son derece yalin, bir cocuk bile rahatlikla okuyabilir, toplam 436 sayfa ama yazi fontu biraz buyuk yanikitap o kadar da uzun degil aslinda. Isik perileri ve gece perilerinin savas hazirliklari ve planlari arasinda cehennemden katilan Iblis Prens ya da Karanliklar Prensi ve Isik Perilerininbiricik prensi Prygus arasinda gecen olaylari Prens Prygus'un gozunden anlatiyor vee bizim dunyamizla yani insanlarin dunyasiyla da alakasi var...Aslinda 2005 baski tarihi ama ilerde filmi yapilirsa hic sasmam..En azindan animasyonu yapilabilir.Kitabin ISBN no: 975-273-088-4

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de okudum canın bir iki kitabını. ağır gelir bize pek hitap etmez. bize daha çok roman havasında şeyler lazım. moğol kurdu'nu okudun mu mesela.

ELCIN SOKER dedi ki...

hyr okumadim mogol kurdunu...