? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

18 Temmuz 2007 Çarşamba

Bizimkiler

Esim ve arkadaslari bu ara cocuklar gibi senler....
Cunku hepsini onlenemez bi ucurtma sevdasi sardi..
Cocukluklarinda yarim kalan heveslerini 30'larinda yasiyorlar resmen. Aksamustleri isten donup yemek yer yemez sokaga firliyorlar ellerinde renk renk ucurtmalarla, onceleri hazir aliyorlardi artik hazirlar kesmiyor, kendileri yapiyor (ozel zevkler soz konusu tabi). Bu hafta bizim evde telas vardi, hem benim isler cok yogun, hemde bizimkiler aksamlari butun salona eski usul el isi kagitlari, bantlar, ipler ve citalarla yayilip ucurtma yapiyorlar.


Bir de olmazsa olmaz mangallari var tabi, allahtan cok degil, ayda bir filan toplaniyorlar. Biz de kafamizi dinliyoruz..Bu aksam da mangaldalar ve ben de bloguma birseyler ciziktirme sansini yakaladim yoksa firsat olmamaya basladi zaten durduk yere yine koklu temizlik isi cikardim kendime inanilmaz yorgunum..kanepeye uzanip aldim laptopumu elime.. yazmak istedigim cok sey var bu aralar ama hep erteliyorum ve artik unutmamak icin notlar almaya basladim resmen. Cuma gunu is gezisi icin Izmit'te olucam, cumartesi donucem ve pazar gunu de nihayet annem geliyor (aylardir yalvariyorum resmen gelmesi icin bi insan bu kadar mesgul olur mu..Allahtan emekli oldu da rahatladik yani ) Once oyumuzu verip vatani gorevimizi yerine getirdikten sonra havaalanina gidip alicaz biricik Latifosumuzu...

Artik ne zaman yazabilirim bilmiyorum cunki butun agustos ayi planli resmen. Ama tatile cikmadan once mutlaka yazicam soz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

siteniz çok güzel olmus elinize sağlık bu kadar kosturmaca içinde zaman bulabılmıssınız dekorasyon işleriylemı uğraşıyorsunuz merak ettım...

ELCIN SOKER dedi ki...

Dekorasyonla ugrasmiyorum ne yazikki. Benim icin sadece kisisel ilgi alani dekorasyon. Ben turizmciyim ve organizasyon isleriyle ugrasiyorum. Blogumda bu tur seyler gormenizin tek nedeni benim de onlari gormek ve evimde uygulamanin hosuma gitmesi sadece..
Ayrica begeniniz icin tsk ederim.