? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

20 Haziran 2007 Çarşamba

Domatesli, Feslegenli, Peynirli Turta



Tarifi Marie Claire dergisinde gormustum ama ben biraz degistirip hazir milfoy hamurdan yaptim, daha cabuk oluyor. Kare cam bir firin tepsisine ikiser kat milfoy hamurunu koyuyorsunuz (milfoy kendisi yagli oldugu icin tepsiyi yaglamaya gerek yok) kenarlarini normal turta yapar gibi tepsiye bastirarak biraz kivirin ortasina da rendelenmis cheddar ya da kasar koyun ve cherry domatesleri ekleyin ki ben normal boy domatesi dilimleyerek de yaptim oyle de sik oluyor, resmini ekliycem soz. En son da feslegeni ekleyin biraz karabiber vee 200 derece isitilmis firinda 20 dk pisirin. Servisten once uzerine taze nane yapragi ya da feslegen ekleyebilirsiniz.

0 yorum: