? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

29 Haziran 2007 Cuma

Al Pacino'suz Ocean..


Oyle heveslenmistim ki bu film icin, dort gozle bekliyordum resmen. Yine cok guzel olmus her sey tamam da Al Pacino'nun katilimi filme cok bisi katmamis, gerci boyle filmler cerez sayilir adamdan super oyunculuk beklemiyorduk da ne biliyim yine de daha farkli beklentilerim vardi demekki yada benim bu aralar film begenesim yok. Zaten sinema kis aktivitesi degilmidir? Bu havada kapanip film izlemek beni boguyor sanirim ondan boyle abuk subuk yorumlar yapiyorum ve herkese camur atiyorum..
Her zamanki gibi filmin en cok soundtrackini begendim. David Holmes amca iyi is cikarmis bence..Super olmus. Dinledikce havaya giriyor insan "Gone in the 60 seconds" filmi icin Moby'cigimin yaptigi low rider tarzinda sarkilar biraz swing, biraz jazz ve bol wahwah gitarli..
Yalniz not dusmek isterim ki Brad Pitt bu filmde birincisinden daha yakisikli..ikincisine karar veremedim. Film boyunca da bisiler yemeyi birakmis ya ohh valla rahat ettim canim cekip duruyordu..

0 yorum: