? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

29 Haziran 2007 Cuma

Bu Yaz Hepimiz Gladyator Olacagiz!!

Bi kere insani cezbediyorlar, ustelik cok da rahatlar,insan kendini hem cok feminen hem de maskulen hissedebiliyor, zaten hava da sicak..Bunlarla rahat rahat yururuz bisiycik olmaz..Ben aldim bile, herkese tavisye!!

PASSIONE






















Eyewears

Tom Ford bu yil harikalar yaratmis ben gozluklerini cok begendim ayrica diesel de baya guzel.Gucci ve Dior'un sadece alttaki altin rengi kirmizi ve beyaz modelini begendim. Marc Jacobs'in kirmizi metali..Bir de artik neredeyse herkesin gozunde olan rayban aviator gozlukler var.Sectiklerim:




07 SUMMER FASHION TRENDS ACCESSORIES

Yaz modasi capcanli, rengarenk, elegant, piril piril bu sene. Neredeyse her sey var, her akim var, 60s, 80s...Bohem, romantic, aristokrat, retro, cicekler bocekler, desenler derken kullanilan kumaslara dikkat ettim de daha natural olmaya baslamis hersey, yaz icin uygun ketenler, ham ipekler, pamuklular demekki kuresel isinma modayi da vurmus. Fazla soze gerek yok buyrun gezinin biraz. These are my pics from new york fashion week for this season. Genelde Jenni Kayne, Milly, Carolina Herrera,Dsquared2, Ralph Lauren ve Bliss Blass'i begendim.













MUST HAVEs
  • Beyaz bir elbise, hangi boyda olursa olsun, hatta aslinda beyaz olan hersey
  • Sari bisi..aksesuar bile olabilir
  • Retro tarzi desenli bluz
  • Kalin kemer
  • Diz boyunda tunik

22 Haziran 2007 Cuma

Karbonhidrat Sart!!


Ben genelde hic ekmek yemem, cok cok zorlasam sabah kahvaltilarinda 1 veya 2 dilim en fazla, bu nedenle de yasima ragmen hala 44-45 kg filanim. Ama gecenlerde Milliyet gazetesinde bir yazi okudum ve karbonhidratin vucudumuz icin ne denli onemli oldugunu ogrendim. Eger aranizda benim gibi ekmek yemeyi sevmiyen yada diyetinden tamamen ekmegi cikarmis olanlar varsa buyrun :
" Vucudumuza enerji veren 3 temel besin ogesi vardir; karbonhidrat, protein ve yag. Ekmek temel karbonhidrattir ve gunluk beslenmemizin %55-60'i karbonhidrattan saglanmalidir. Karbonhidratin en kritik onemi kan sekeri seviyesinin ayarlanmasi ile beynin sadece glikoz kullaniyor olmasidir. Karaciger agirliginin %5'i kaslarin agirliginin %1'i oraninda glikojene sahiptir, yani vucudumuzda 300-400 gr kadar bulunur. Karbonhidrat deposu olan glikojen cok uzun sure icin yeterli degildir. Gunluk yeterli karbonhidrat alinmazsa bu depo kullanilmaya baslanir. Eger glikojen deposu tukenirse kandaki seker kullanilir kan sekeri duser. Bu durum kisinin kendini gucsuz, halsiz hissetmesine, bas donmesi ve fenalik hissine sebeb olur. Beyin icinde yeterli glikoz bulunmadigi durumlarda ise artik vucut kas dokusunu kullanmaya baslar. Kaslarin bu sekilde kullanimi son derece tehlikelidir. Sabah ve ogle yemeginde ekmek yemeyip aksam ustu ani acikma ve tatli krizinin sebebi depolarin bosalmasidir. "
Demek bendeki ani acikmalar, tatli krizleri ve gun icindeki kan sekeri dusmelerim hep bundanmis, bir de vucut kitle endeksim cok dusuk oldugu icin ne yazikki zayifladigim zaman kaslarim erimeye basliyor artik ve bunun tek caresi de yeterli protein almakmis. Kaslarinizdan zayifladiginiz zaman 1 gr lik kas kaybi sonucu vucut 2.7 gr su atarmis bu da daha cok zayilamis gorunmenize neden oluyor. Yani kisaca karbonhidrat (gunluk en az 4-5 dilim ki bu da 50-60 gr karbonhidrat saglarmis) tuketmek sart!!Ya da pilav, makarna, biskuvi vs turu seyler yemek lazim. Ayrica kendimden bir bilgi daha veriyim biz ekmegimizi evde yapiyoruz ve tam bugday unu kullaniyoruz cunku un beyazlastikca icindeki b vitamini azaliyor.
Alinti: Milliyet/Diyetisyen Dilara Kocak

20 Haziran 2007 Çarşamba

CANIM ISTANBUL

Haftasonu Istanbul'daydik. Tabi iki gunden pek bir sey anlamiyor insan. Hizli alisveris turlari, kisa yemek molalari ve pazar gunu kalamista bir aile brunchiyla daha ne oldugunu anlamadan bitiverdi gezi. Ama olsun denize karsi oturup cay ictim ya o bile yeter. Zaten Ankara'da yasamaktan sikayet edisimin temel nedeni de budur: denize kiyisi olmayisi..Deniz kenarinda olsaydi butun cehresi degisirdi zaten bu sehrin. Puslu ve soguk gecen kisin ardindan, kavak polenleri ve puskullerinin ucustugu sersemletici ruzgarla gelen bahari ve yazin kavurucu sicaginda bile bir turlu isinmayan evlerde yasamak yerine iyot kokulu misler gibi bir sehir olurdu Ankara. Aksamustleri sahil yuruyuslerimiz ve her tarafta rengarenk acan begonvillerimiz olurdu. Nerdeee...
Hep deniz kiyisinda yasamis biri olarak butun ozlemim budur yani. Golgede 45 derece Kibris'imdan da, cilekes trafigine ragmen Istanbul'umdan da vazgecmeyisim bundandir....

Domatesli, Feslegenli, Peynirli Turta



Tarifi Marie Claire dergisinde gormustum ama ben biraz degistirip hazir milfoy hamurdan yaptim, daha cabuk oluyor. Kare cam bir firin tepsisine ikiser kat milfoy hamurunu koyuyorsunuz (milfoy kendisi yagli oldugu icin tepsiyi yaglamaya gerek yok) kenarlarini normal turta yapar gibi tepsiye bastirarak biraz kivirin ortasina da rendelenmis cheddar ya da kasar koyun ve cherry domatesleri ekleyin ki ben normal boy domatesi dilimleyerek de yaptim oyle de sik oluyor, resmini ekliycem soz. En son da feslegeni ekleyin biraz karabiber vee 200 derece isitilmis firinda 20 dk pisirin. Servisten once uzerine taze nane yapragi ya da feslegen ekleyebilirsiniz.

19 Haziran 2007 Salı

Macchiato!! Mmmm....



Efendim bir de macchiato vardir ki ben sahsen turk kahvesinden sonra tek gecerim.. Zaten genelde Turk kahvesi severlerin tercihidir macchiato..(Italyanca lekeli demektir ve makkiato diye okunur) Lekeli denmesinin nedeni ise bildigimiz espressonun ustune cappucino kopugunun eklenmesi ile olusmasidir. Mevsime gore sicak ya da soguk kopuk eklenebilir. Asil lezzetli olan budur yani. Bir de latte var cunki ve bu kahvecileri pek kesmez acikcasi. Boyle bir durumla karsilasirsaniz isteginizi belirtmelisiniz yani espresso macchiato demelisiniz. Acikcasi bana da pek lezzetsiz geliyor latte olanlari, ya da soyle soyliyim kahve diilde kahvemsi birsey icmek istediginizde latte isteyin... Karamelli olunca guzel oluyor. Tek kotu yani makine gerektiriyor, evde yoksa artik neredeyse her kose basinda olan starbucks ve bu tarzdaki diger yerlerde var.

MOJITO

Su aralar herkesin dilinde bu mojito. Iki sene icinde pek bir meshur oldu Turkiye'de, ozellikle de bayanlarin tercihiymis. Tevekkeli sunumundan ve cok da agir olmayan tadindan olsa gerek. Aslen Kubali kendisi, bizde sonradan populer oldu. Yapimi cok kolay aslinda bir kac tane irice taze nane yapragi atiyorsunuz uzunca bir bardaga ve kucuk parcalara ayirdiginiz yesil limon (Bence turunc da guzel oluyor). 2-3 cay kasigi toz sekeri iyice ezin (pudra sekeri kadar da olmayacak) ve ekleyin. Bardagi da yarisina kadar buz doldurun ve kalan kismi dolduracak kadar da rom ekleyin. ISterseniz suslemek icin de bir dilim limonu bardagin kenarina gecirebilirsiniz. Iste bu kadaaar Mojitonuz hazir bile.....

Yilin fikrasi

Bugun sabah bi arkadasim bana mailinde bu fikrayi gondermis, ve baslik da cidden son "son yillarin en iyi fikrasi"!!.. Muhtemelen coktan nette dolasmaya baslamistir bu fikra hatta belki cogunuz okumustur bile ama bilmeyen varsa okusun mutlaka..

Tayyip ile Bush ilk bulusmalarinda birbirlerine hava atarlar.Bush Tayyip'e
"Bizde öyle bir teknoloji var ki, ölüyü "diriltiriz" der.Tayyip altta kalmaz ve o da; "Bizdeki teknoloji çok farkli, partimizin bütün elemanlari 100 metreyi 3 saniyede kosmayi beceriyor" der.Türkiye' ye döndügünde Tayyip'i bir düsünce alir. Danismanlarini cagirir attigi palavrayi anlatir;"Haftaya Bush geliyor, yalanimiz ortaya çikarsa ne yapariz?" diye sorar.Danismanlardan biri hemen cevap verir:"Onlara ölüyü nasil dirilttigini sordunuz mu?""Hayir sormadik.""O halde hiç korkmayin Basbakanim, alin Bush'u Anitkabir'e götürün. Atatürk'ü diriltmesini isteyin.Diriltemezse o rezil olur. Yok eger diriltirse, siz zaten 100 metreyi 3 saniyede kosarsiniz!...