? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

7 Aralık 2007 Cuma

Bu kadara kg alacagim hic aklima gelmezdi..Okuyanlar arasinda benim gibi hamile olan varmi bilmiyorum ama varsa lutfen burayi cok dikkatli okusun, gecen ay doktorum anjiyo oldugu icin onun yerine gorev yapan baska bir doktor bana "elevit" adli bir multivitamin vermisti, oysa ben sadece kan degerlerim dusuk oldugu icin demir solusyonu iciyordum, ve gayet duzenli bir sekilde de yedigime ictigime dikkat ediyor, vitamin, mineral, protein vs yediklerimden aliyordum ancak bu ilaci bir ay kadar kullandiktan sonra (ki birde mide bulantisi yapiyor ki sormayin) amanin birden kollarimda, ellerimde ve ayaklarimda sislikler ve uyusmalar basladi, hipertansiyonum oldugu icin tansiyonum yukseliyor herhalde diyordum, vucut da odem yapiyor tabi artik filan, doktora gittigimizde normal cevabini aldik artik agirlasmisim, onun uzerine eve geldigimde tartildim (demek bi ara birakmisim tartilmayi) tartida 55,7' yi gordugume inanamadim..Bir ayda 4 kg birden almistim ve tabiki damarlarim bu basinca daha fazla dayanamiyor, ellerim ve ayaklarima yeterince kan gitmiyordu. Rutin doktor kontrolumuzde nihayet kendi doktorum gorev basindaydi ve bana hemen eleviti kesmemi, ihtiyacim olmadigini soyledi..

SImdi kisaca bence doktorunuz kesin sart demiyorsa kullanmayin, yok eger mutlaka kullanmaniz gerekiyorsa da yarim yarim ya da gun asiri icin, ve karbonhidrat aliminizi olabildigince azaltin..Yoksa benim gibi bi anda duba olursunuz..

0 yorum: