? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

14 Haziran 2007 Perşembe

KIYMALI LAZANYA

Malzemeler:

  • 8 yaprak lazanya (Ben Barilla kullaniyorum onceden haslama gerektirmiyor)

  • 250 gr kiyma


  • 100 gr cheddar peynir (yoksa kasar peyniri de olur)


  • 1 yemek kasigi domates salcasi


  • 1-2 domates


  • 2-3 tane arpacik sogan (bazen sogansiz da yapiyorum yine lezzetli oluyor)


  • Tuz , karabiber, kekik, kirmizi biber


  • Besamel sos (Knorr'un hazir pakette satilani var, hic ugrasmayin derim ne topaklanma oluyor ne bisi..Ama hazir kullanmak istemiyorsaniz tereyagi bi tencerede ertitin ve unla karistirin yavas yavas sut ekleyip koyulasana kadar pisirin ama lazanya icin pudingten daha sulu bi kivamda kalmasi gerek.)


Hazirlanisi:

Kiyma ve diger malzemeleri ateste biraz pisirin, peynirini rendeleyin ve besamel sosu hazirlayin.25-30 cm borcami yaglayin sonra ikiser yaprak lazanyayi yan yana koyun uzerine kiymali malzeme, besamel sos ve rendelenmis peyniri sirasiyla koyun. Uzerine yine iki yaprak lazanyayi yan yana koyun. Bu islemi lazanya 4 kat olana kadar devam ettirin, son kati koyunca uzerine sadece besamel sos ve peyniri koyun. Ince bir tabaka halinde her yerini kaplayin. 220 derece isitilmis firinda 20-25 dk pisirin, firininiz daha gec pisiriyorsa uzeri kizarana kadar bekleyin. Afiyet olsun...

Son Osmanli Yandim Ali




Belki biraz gec oldu ama sonunda "Son Osmanli Yandim Ali"yi izleyebildim. Bence cok guzel olmus..Hem guldum hem gozlerim doldu..Osmanli'nin son doneminde gecen bahriye kacagi bir kulhanbeyinin gozunden yapilmis bir tarihi film. Masterpiece olmasa da izlenince keyif veriyor insana. Hala benim gibi izlemeyen kaldiysa tavsiye ederim .

13 Haziran 2007 Çarşamba

Northern Cyprus



Valla memleketim diye soylemiyorum, Kuzey Kibris gidilesi gorulesi bi yerdir..Dogasi, temizligi, altin renginde plajlarinin el degmemisligi, manzaralari, antik kentleri - kaleleri, yemekleri ve piril piril sicacik deniziyle... Girne en populer sehridir genclik tarafindan..Cunku canli bir gece hayati var! Lefkosa baskent ve tipik bir baskent iste bakanliklarin vs dolu oldugu bi yer ama suricini gezebilir eksi carsiya gidebilirsiniz ki adi Arasta diye telafuz edilir, Bildiginiz turistik old bazaar. Ote yandan Magosa plajlari ile unludur cunku tek bir cakil tasi dahi bulamazsiniz incecik altin rengi kumu ve berrak denizi var yani cocuklu aileler icin ideal! Her yerinden tarihi eser fiskiriyor resmen adanin.






Bi de dalis yapmayi sevenler varsa kizildenizden sonraki en cesitli ve gorus alani en acik denizdir suyun sicakligi da kaymagi bence.. Herkese tavsiye ederim, hatta giderken beni de goturun cooook ozledimmmm...




Girne limani...Bahsettigim gibi aksam isiklar altinda inanilmaz bir goruntusu var..Ayrica limanda kalabileceginiz bir suru otel de var hem de oyle bes yildiz tarzinda bir standardizasyon yok.Keyfinize gore.. Canli balik'ta balik yemenizi ve mutlaka arka dar sokaklardaki kucuk kliseyi gezmenizi tavsiye ederim..






Salamis harabeleri / magosa...

Mythe gore truva savasinda Akilis'in

serrinden kacan Yunan prensi Salamis

kurmus, dogu akdeniz'in en buyuk antik kenti

ve hala gun isigina cikmamis yerleri mevcut.



Karpaz yarimdasindaki meshuuuurrr altin kum plaji, genelde " golden beach" der yerli halk..Ingilizce seviyesi ada genelinde yuksektir de ilkokuldan itibaren zorunlu ders olmasindan tabi.. Goruldugu uzere plajda herhangi bir tesis yok, kendi semsiyenizi, havlunuzu vs vs getirmek zorundasiniz tek bir yer var o da tepede kumsala inmeden hemen once epeyce salas ve fazla secenek yok ama seftali kebabini tavsiye ederim, ayrilirken de bi kavanoz yesil zeytin satin almayi unutmayin cok guzel yapiyorlar.




Blogger



Uzun zamandir hep bi blog kurma hayalim vardi, ama bir turlu vakit ayiramiyordum, gel gorki sonunda azmettim ve kendime gore simdilik cok amatorce de olsa bisiler yapmaya basladim. Umarim bundan sonra daha cok vakit ayiricam ve icime sinen duzenlemeler yapicam. Accayip guzel hazirlanmis bloglar var, insani resmen ozendiriyorlar, paylasim yasadigimzi cagda en guzel sey bence..Insan kendi gibilerin oldugunu bilince daha mutlu oluyor..