? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

12 Temmuz 2007 Perşembe

Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song): Closed Captioned

Sarki harika...klip idare eder...

6 Temmuz 2007 Cuma

Living at Home :))





Kiskananlar catlasin..Evden calismak ve evde calismanin verdigi dayanilmaz avantajlar harika bisii..Tabi biricik kocacimin cok sinirine dokunuyor bu is..O sabahin korunde cikip aksamin bi vakti geliyor ve benim bilgisayar basinda pijamami bile cikarmadan oturup elimde kahvemle is yapmami kiskaniyor biliyorum..Valla kiskananlar catlasin..Allah isimi benden ayirmasin..
Diyorum ki hazir homeoffice isler bu kadar populer hala gelmisken ve binbir turlu design yapiliyorken ben de degistireyim bizim calisma masamizi ve soooyle ferahh koccaman bi alana yerlesiyim....Nasil fikir Ozan???

Bugulu sesiyle Monica


Hic tartismasiz yazin dinlenebilecek en iyi sanatcilardan biridir kendisi..Sesi insana anlatilmaz bir huzur verir. Bundan iki-uc yil once onu Kibris'ta (Kuzey Kibris Uluslararasi Magusa Festivali kapsaminda) hem de Salamis Harabelerinde canli dinleme sansini yakalamistim ve her zaman soylendigi gibi acik hava konserlerinde ustelik oyle bir tarihi atmosferde tek kelimeyle diliniz tutuluyor ve buyuleniyorsunuz. Unlu flamenco sanatcisi Antonio Molina'nin kizi ve aktris Angelina Molina'nin kiz kardesi. Noel Molina yani diger kardesi ise bestecisi ve soz yazari.
Sahnedeki zarif tavirlari ve duru guzelligi de kendisine ayrica hayran olmama sebep. Insanin icini isitan romantik ve bir o kadar da melankolik bir sesi var.
Molina ailesi Ispanya;da baya meshur ve cikardigi albumler platin satis'i kazaniyor.
Ispanyolca soyluyor, konser sirasinda tek tuk ingilizce kelimeler soyliyebiliyor aslinda ama Ispanyolca anlamasanizda o'na asik oluyorsunuz. Latin pop soyluyor diyebiliriz ama tipik Akdeniz sarkilari demek daha dogru bence. Henuz dinlemiyenler varsa herkese tavsiye ederim...

Kissadan Hisse...


Hollanda'nin simgesi haline gelen lalenin bizim Osmanli topraklarindan yani Istanbul Bogazici'nden oraya gittigini herhalde bilmeyen yoktur. Bilinmeyen ise lalenin tulipe adini nereden aldigidir. Cicegin tac yapraklari bir birbirine iyice sarmalanmis sekliyle bir turbani andirir, ve o zamanlarda kadinlarin bas ortusu olan tulbent kelimesinden tulipe turemistir.
Bu arada cok yakin bir arkadasimiz bize is gezisi icin gittigi Amsterdam'dan lale soganlari getirmisti, ama dondugu tarih ne yazikki laleleri ekmek icin uygun zaman degildi. Ve nasil olduysa oldu o soganlar kayboldu...Yanarim yanarim su guzel goruntuyu kendi balkonumda da goremedigime yanarim.....

Books of the Month

Son bir ayda okudugum kitaplara bir goz atalim simdi:


"Turkiye'de olmeden once yapmaniz gereken 101 sey - Akdogan Ozkan"

Fazla soze gerek yok kitabi her yerde gormussunuzdur tanitimini guzel yaptilar, ama ben kendi adima sunu soyleyeyim eskiden kucuk oteller kitabini elimden dusurmez ve bu haftasonu nereyegitsek yada gormedigimiz neresi var derken Akdogan Ozkan 10 adim ileri gitmis ve sahane bir liste cikarmis. Yapilacak seyler listesi...Kitap son derece yalin. Gercek ve pratik bir liste seklindedusunun anlatimlari tamamlayan ve asgari bilgi veren kucuk semboller kullanmis , fotograflar ayrica sahane ve telli defter seklindeki tasarimiyla da kullanimi cok pratik. Yani gezi severlerin ve yeni seyler kesfetmeyi sevenlerin elinden dusurmeyecegi bir kitap olmus bana gore. En azindan benim icin oyle oldu. Baski 2007ISBN: 978-975-10-2596-8



"Kokoloji 2 - Isamu Saito, Tadahiko Nagao"

Bayiliyorum bu kitaba, birincisini de cok sevmistim. Bu kendini kesfetme oyunlariyla dolu kitapta aslinda hic farkina bile varmadigin gerceklerinle yuzlesiyorsun resmen. Tabi esim bukitaptan ve oyunlarindan pek hoslanmiyor cunku bazi sonuclar icin onu yargilayabiliyorum. Kokoloji yani KO KOL OJE Japonca kokoro, akil - ruh - duygular ve Yunanca LOGIA yani bilim - ogrenim kelimlerinden turemis insan davranislarinin ve durumsal tepkilerinin gizli anlamlarinin yorumlanmasini amaclayan bir terim. Oyunlar bir tur Rorschach testi, tek fark murekkep lekeleri yerine sozcuklerin kullaniliyor olmasi. Aslinda cok eglenceli, yani insani bunaltan psikolojik testler gibi degil. Baski 2007 NisanISBN: 975-6287-86-6


"Turklerin Tarihi - Jean Paul Roux"

Altay Turklerinden baslayip, Orta Asya'daki Turk toplumlari gelisimleri, goc ettikleri bolgeler vsvs derken kitap MS 2000'li yillara kadar Asya, Avrupa ve Afrika'da yasayan ve bugun de dunyaninfarkli bolgelerindeki cok kalabalik Turk topluluklarinin tarihini anlatiyor. Gunumuzun en onemliTurkologlarindan biri olan Roux kitabi elinden geldigince ozet hale getirmeye calismis, ama gel gorki anlattigi sey Turk tarihi adamcagiz ne yapsin, cumleler ortalama 3-4 satir uzunlugunda ve biraz yogunlasmis bir dili var yani bazen anlasilmasi guclesebiliyor ve farkina varmadan ayni cumleyi tekrar okurken buluyorsunuz kendinizi. Ama ben cok begendim ve gercekten de cok sey ogrendim diyebilirim tam bir arsiv kitabi hani merak ettikce, akliniza takildikca acip bakabileceginiz cinsten. Baski 2007 Subat ISBN: 975-997-091-0

"Peri savaslari - Herbie Brennan"

Simdiye dek raflarda boy gostermis en iyi fantastik kitaplardan biri. Yazim dili son derece yalin, bir cocuk bile rahatlikla okuyabilir, toplam 436 sayfa ama yazi fontu biraz buyuk yanikitap o kadar da uzun degil aslinda. Isik perileri ve gece perilerinin savas hazirliklari ve planlari arasinda cehennemden katilan Iblis Prens ya da Karanliklar Prensi ve Isik Perilerininbiricik prensi Prygus arasinda gecen olaylari Prens Prygus'un gozunden anlatiyor vee bizim dunyamizla yani insanlarin dunyasiyla da alakasi var...Aslinda 2005 baski tarihi ama ilerde filmi yapilirsa hic sasmam..En azindan animasyonu yapilabilir.Kitabin ISBN no: 975-273-088-4

3 Temmuz 2007 Salı

I WON'T FORGET YOU MICKEY

Bugun icin cok guzel dusuncelerim vardi yaziya dokmek istedigim ama bugun Kibris'ta yasiyan biricik annemle konustum ve oyle kotu bir haber aldim ki butun ruh halim degisti..
Bizim akilli bidik, yerinde duramayan, oyun delisi, sadik kopegimiz Mickey olmus..Ustelik neredeyse 6 ay olmus ve annem uzulmemem icin bana soylememis "yazin geldiginizde soylemeyi dusunuyordum" dedi. O kadar cok uzuldum ki anlatamam. Oyle guzel zamanlarimiz olmustu ki..Hasta olmustu kac kere serumlar, igneler, operasyonlar gunlerce basinda beklemistik ama hep duzelmisti. Hatta bi sefer zehirlenmisti ama yine de kurtarabilmistik biricik kopegimizi..Hep bunyesi zayif bi cocuk gibi, ama hep ayaga kalkmayi beceren bi savasci gibiydi, oyle cok duskundu ki bize, hele anneme..Tabi onun emekleri benden coktur Mickey'e.
Kirpilma zamani gelmisti ve konusu acildi ama annem agzindan kacirdi bugun.
Bir araba carpmis, hemde bilerek ustune surmus hayvanin..Icim ezildi ne soyliyecegimi bile bilemedim anneme, zirlamaya basladim tabi...Inanamadim....
Simdi sadece video kayitlarimizda kaldi beraber yuzmelerimiz, oyunlarimiz, yuruyuslerimiz, hamakta kucak kucaga uyumalarimiz, operasyon sonrasi baygin halleri..Kucuklugu, buyuklugu... Ve ne yazikki cok gencti henuz 5 yasina bile girmemisti canimin ici..
Fotografini da ekleyecektim ama bakamadim bile bugun..
Belki sonra..
Seni ozleyecegiz Mickey.Butun aile..Sana deliren komsu cocuklarimiz, akrabalarimiz, her gun sabahin korunde seninle konusup seven copcu amcamiz, senin korkundan bahceye giremeyen postacimiz, o bir turlu sevemedigin veterinerin Savas abi...Babam, Ozan, ben, kimselerle paylasmadigin ve kendi ameliyatina giderken bile caktirmadan bir tek seninle vedalasan annem, annen.........

2 Temmuz 2007 Pazartesi

GOTAN PROJECT

Lounge muzigin masterlarindan kendileri benim favori gruplarimdan biridir.Yaptiklari muzik elektronik tango ya da nu jazz gibi tanimlanabilir. 1999 yılında Paris'li Philippe Cohen Solal ve Christoph H. Müller tarafından iskelet kadro olusmus ve Eduardo Marakoff'un katilimiyla da bildigimiz Gotan Project kuruldu. Isimleri ozellikle Arjantin'in Buenos Aires varoslarinda kullanilan ve hecelerin yerinin degismesiyle argosu olusan kelimelerden turemistir ki bu da "tango" yani "gotan" haline gelmistir.

Albumleri:
  • 2006 El Norte Lunático (Limited Edition) Lunático
  • 2005 La Revancha del Tango Live
  • 2004 Inspiración - Espiración
  • 2001 La Revancha del Tango

Benim en sevdigim sarkilari ise: Last Tango in Paris, Santa Maria, Queremos Paz, Mambo Craze, La Revancha Del Tango, Diferente, Celos, El Norte, La del Ruso, etc etc etc sanirim duramiycam cunki neredeyse butun sarkilarini sevdigimi farkettim...Tabi en buyuk uzuntum dibimize Istanbul'a kadar gelisleri ve gidemeyisimdir. Sahne performanslarinin cok iyi oldugunu duydum ayrica accayip de kalabaliklarmis...Yani cok sevdigim Nouvelle Vague gibi 5-6 kisiyi asmayan ekiple geldikleri Radar Live gibi degilmis ki ayrica bu grup hakkinda da daha sonra yazmayi dusunuyorum onlari da pek bi severim.

29 Haziran 2007 Cuma

Al Pacino'suz Ocean..


Oyle heveslenmistim ki bu film icin, dort gozle bekliyordum resmen. Yine cok guzel olmus her sey tamam da Al Pacino'nun katilimi filme cok bisi katmamis, gerci boyle filmler cerez sayilir adamdan super oyunculuk beklemiyorduk da ne biliyim yine de daha farkli beklentilerim vardi demekki yada benim bu aralar film begenesim yok. Zaten sinema kis aktivitesi degilmidir? Bu havada kapanip film izlemek beni boguyor sanirim ondan boyle abuk subuk yorumlar yapiyorum ve herkese camur atiyorum..
Her zamanki gibi filmin en cok soundtrackini begendim. David Holmes amca iyi is cikarmis bence..Super olmus. Dinledikce havaya giriyor insan "Gone in the 60 seconds" filmi icin Moby'cigimin yaptigi low rider tarzinda sarkilar biraz swing, biraz jazz ve bol wahwah gitarli..
Yalniz not dusmek isterim ki Brad Pitt bu filmde birincisinden daha yakisikli..ikincisine karar veremedim. Film boyunca da bisiler yemeyi birakmis ya ohh valla rahat ettim canim cekip duruyordu..

Bitmedi bitmeyecek..

Karayip Korsanlarinin 3. filmini izledim yine ayni iste tipik Amerikan action olmus sadece birbirlerini kurtarmakla kalmiyor "korsanligi" da kurtariyorlar bu sefer. Filmin en ilginc gelen sahnesi de geminin tamamiyle ters donusu ve diger dunyaya gecis kismiydi. Tabi gorsel olarak film sizi kesinlikle doyuruyor efektler mukemmel bu kadar para harcanmasinin karsiligini da gise rekorlari kirarar aliyor yapimcilar zaten. Ikincisi baya odul almisti bildigim kadariyla bakalim "at world's end'le alabileceklermi?Ama beni telaslandiran yine bitmeyisi (ki ben filmi ucleme seklinde dusunmus ve sonuncusunu seyrettigim izlenimine varmistim) simdi de Orlando Bloom icin bir mucadele baslayacak olsa gerek. Eh izlendikce de devam edicek anlasilan tipki Spider Man'in bitmeyen ve bitmedikce bizi de sinirden tuketen cilesi gibi...Surekli yeni bir dusmani cikiyor ve onu alt ettiginde de baska biri doneklik yapiyor filan.. Sonuncusunu resmen "hadi izlemis olalim bari" diye seyrettik arkadaslarla..Ve tek kelime ile berbatti!!!

LIMONATA



Belki de yapimi en kolay seylerden biri ama useniriz hep hazir icecek almak daha kolay gelir.
Usenmeyenler icin iste tarif:
  • 3 Limon
  • 4 Bardak su
  • 2 corba kasigi toz seker

Limonlarin kabugunu soyup rondodan gecirin ya da rendeleyin, hatta biraz da kabugundan rendeleyin. Suyu ve sekeri ekleyip surekli karistirarak kaynatin, sekerin iyice erimesini sagladiktan sonra 5 dakika kadar daha kisik ateste kaynatin ve sogumaya birakin. Tortusuz olmasini istiyorsaniz suzdurerek icebilirsiniz ama tavsiyem boyle kalmasidir. Bol buz ve limon dilimleri de servis onerim.