? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

7 Aralık 2007 Cuma

Depresif olmamak elde diil...

Ankara'nin butun cirkinligi, kasveti, asik suratliligi ustunde bu aralar..Yagmur yagsammi yagmasammi diye dusunuyor, biz kar bekliyoruz umutla, ama gorunurde pek bisi yok simdilik..

Yani insani sinir eden, ruhunu daraltan, karanlik gunler yasiyoruz ne yazikki..Oysa tam bayram ve yilbasi oncesi "lay la laaay" durumda olmamiz daha munasipken..

Beni mi hava bu kadar etkiliyor yoksa herkeste ayni hisleri mi uyandiriyor bilmiyorum ama ben bu duman grisi havalari hiiccc sevmiyorum, boyle icimden hicbirsey yapasim gelmiyor.Yagmur yagsa ona da raziyim, zaten mecburi hizmet evde geciyor iyice bu aralar, bari kitabimi alir, kivrilir kanepeye, sicak sicak ada cayi icerken miskinlik yaparim yagmur sesi esliginde..O bile luks yani iki haftadir.

Oysa ben ne guzel yilbasi moduna girmistim, agacimizi suslemistim, Ozan'a onceden hediyesini almistim filan ama gittikce ruh halim de depresfilesmeye basladi resmen..

Bebege alinacak bir suru ivir zivir hala liste halinde buzdolabi ustunde asili..Guyya bi ara hepsi halledilecek. Yuruyus yapmam lazim ama o da icimden gelmiyor.Zaruri yasam fonksiyonlari disinda bisiyle ugrasasim yok.Bilgisayarimi bile acmaz oldum nerdeyse o derece tembellik vaziyeti sinmis ustume.. Yarin Ozan'in annesi geliyor, haftasonu bizde, kostur kostur alisveris turlariyla gecicek yine onceden aldigimiz duyumlara gore. Ankara'ya da nerdeyse adim basi yeni bi alisveris merkezi acicaklar, nedir birbirlerinden farki anlamiyorum, ve insanlar neden haftasonu o havasiz tikis tepis yerlere dolusur, ayakta yemek yer, salina salina elinde bi poset bile olmadan dolanir durur ki, madem amac alisveris diil, gidicek baska yer mi yok dolusuyorlar kapali alanlara..Gerci bu havada "acik hava gezintisi" hayal tabi. Eee bu sehirde yapicak fazla birsey de yok, soooyle cikip bi bogaz turu bile atamiyorsun yani..Bayramda bi gidelim de Istanbula ohh rahat rahat hasret gideriyim..

Bari kar yagsin yaa..Nolur nolur kar yagsin, su sehrin griligi, donuklugu, pisligi bi kapansin, her yer bembeyaz olsun, cam ormanlarinin icinde yuruyus yapalim..Bu da birsey yani dimi? Yasasin Pollyanna!!

0 yorum: