? ??????????????Could This Be Real?? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??33 Grabs Today. 1168 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Splatter Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.9 (11 Ratings)??30 Grabs Today. 18734 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Bl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

18 Temmuz 2007 Çarşamba

Moda tasarimi Turkiye'yi sardi..


Star tv'de bir program baslamis adi proje moda, ne kadar zamandir var bilmiyorum. Bana esim soyledi "sen boyle seylerle ilgileniyorsun hosuna gider bi bak istersen" diye. Bizim evde normalde pek tv izlenmiyor, bir-iki kanal ve yapicak baska birsey olmamasi durumlari haric tabi. Programin benim izledigim bolumunde bikini tasarimlari vardi, bir kac genc tasarimci yarismaci konumunda ve elenenler var filan bilinen yarisma formati ama tasarilarini basindan sonuna gosteriyor ve ben programi begendim. Denk gelirsem izlemeyi dusunuyorum.

Programla ilgili bazi blog sayfalari bile var, soyleki:



0 yorum: